Någon vecka före vårt servicebesök mejlar vi er både frågan vad ni behöver och lite erbjudanden, efter ett par dagar ni fått mejlet, ringer vi den utsedda kontaktpersonen hos er för att tillsammans utföra en snabbinventering av vad som finns kvar i ert lager.

Vid servicebesöket*

Vår servicekonsulent levererar de varor som ni har beställt i samband med servicebesöket, samt har med sig ett service-kit med alla de delar som är i beröring med kaffedryckerna och byter ut dem i automaten.
Vi tar hem de använda delarna till vår verkstad, rengör och byter ut eventuella skadade delar.
Därefter packas de ner som nya service-kit.


Förebyggande service 

På Koppen lägger vi ner mycket tid och resurser på att underhålla, vårda och förebygga fel.
Vi utför en djupare service varje kvartal på samtliga kaffeautomater oberoende på servicegrad, där vi kontrollerar att automatens status,funktion och utför även mängdkontroll på samtliga drycker.
Dessutom genomför vi en omfattande årlig service för att ytterligare förebygga fel.

Alla våra kaffeautomater levereras med ett vattenfilter, som reducerar kalkproblemen i automaten.
Detta filter byts ut efter bestämda intervaller.

Detta är ett arbetssätt som ingår i våra normala rutiner när vi står för servicen.


Vi menar att detta servicekoncept är kvalité

Koppen AB, Enbärsvägen 7, 735 37 SURAHAMMAR    •   Telefon:  021 - 30 11 06   •   Epost: info@koppen.se

                                                                                                     Copyright © 2016 Koppen AB.      Design by Combiz