Det här gör VI
•
Vi besöker Er månadsvis (11ggr/år) levererar era beställda varor (fraktfritt) samt genomför hygienisk & förebyggande teknisk service på automaten.
• Era kontaktpersoner får ett mail av oss första arbetsdagen veckan före ert planerade servicebesök samt en påminnelse sista arbetsdagen veckan innan. (Inventering)
• Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.
Det här gör DU
•
Fylla på kaffeautomaten och genomföra en enklare rengöring av automaten dagligen samt en djupare hygienisk rengöring av automaten veckovis.
• Inventera ert befintliga lager, logga in på vår webbshop och Snabbinventera samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök.
• Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.
Vill du släppa ansvaret – Välj Pluskund
Vill du släppa ansvaret och fokusera på annat. Ditt jobb kanske?
Låt oss presentera vårt nya servicekoncept Pluskund.
Serviceavtal med ett plus i kanten
Som Pluskund får du inte bara hjälp med det serviceavtal du redan har idag utan vi börjar med ett kundbesök där vi går igenom ert behov, därefter sköter vi hela er hantering i samband med ert planerade servicebesök.
Vi genomför inventeringen på plats hos dig, räknar ut vad du behöver. Vår servicepersonal fyller upp ert lager med ingredienser till kaffeautomaten & kringliggande produkter som tex. kakor, servetter till mötet. Så att ni enkelt kan njuta av er kafferast ytterligare en månad. Vi hjälper och förenklar din vardag för att du ska få en fungerade fikamiljö på jobbet och veta att allt kommer fungera som det ska.
Erbjudanden
Som Koppens Pluskund kommer vi även personligen visa dig våra kampanjer i samband med vårt servicebesök på din arbetsplats. Där du snabbt och enkelt kan ta del av dessa utan att missa något, Allt för att främja en god och trevlig fikapaus.
Fördelar
• Slippa inventera
• Alltid påfyllt med rätt mängd
• Personlig genomgång av pågående kampanjer
• Du kan fokusera på ditt jobb