Våra serviceavtal

För att göra det enklare kan ni välja mellan 3 hyresavtal

Guldavtal

Guld-Koppen-serviceavtal

Koppen sköter allt åt er.

Rekommenderas till arbetsplatser med 30 personer eller fler.

Det här gör Vi

✔️ Vår personal ombesörjer påfyllning dagligen eller vid behov. Påfyllning av tillbehör som socker, te och mjölk. Kort och gott Koppen sköter allt.

✔️ Hygieniskt rengöring och förebyggande teknisk service.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Luta dig tillbaka och avnjuter det godaste kaffet på arbetsplatsen.

✔️ Beställ från vår webbshop: perfekt till möten eller att lyxa till fredagsfikat med! 

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Silveravtal

Silver-Koppen-serviceavtal

En bekväm lösning med besök varje månad

Rekommenderas till arbetsplatser med 25 personer eller fler.

Det här gör Vi

✔️ Vi besöker er månadsvis (11 gånger per år). Vid det planerade servicebesöket levererar vi era beställda varor och genomför hygienisk samt förebyggande teknisk service på automaten.

✔️ Era kontaktpersoner får ett mail från oss veckan före servicebesöket och en påminnelse i slutet av veckan om inventeringen skulle vara glömd.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Fylla på kaffeautomaten och genomföra enklare rengöringar. 

✔️ Inventera ert befintliga lager, samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök, eller varför inte något gott till fikat?

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Bronsavtal

Brons-Koppen-serviceavtal

En bekväm lösning med besök varje kvartal

Rekommenderas till arbetsplatser med 10 personer eller fler

Det här gör Vi

✔️ Vi besöker er kvartalsvis. I samband det planerade servicebesöket så levererar vi era beställda varor samt genomför hygienisk & förebyggande teknisk service på automaten.

✔️ Era kontaktpersoner får ett mail från oss veckan före servicebesöket och en påminnelse i slutet av veckan om inventeringen skulle vara glömd.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Fylla på kaffeautomaten och genomföra enklare rengöringar. 

✔️ Inventera ert befintliga lager, samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök, eller varför inte något gott till fikat?

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Släpp ansvaret – Bli Pluskund

Serviceavtal med ett plus i kanten

Som Pluskund får du inte bara det serviceavtal du redan har, utan vi tar det ett steg längre. Vi börjar med ett personligt besök för att gå igenom dina behov och därefter sköter vi allt inför ditt kommande servicebesök.

Vi gör en grundlig inventering på plats och ser till att ditt lager är fullt – från kaffe och tillbehör till möteskakor och servetter. Allt för att du ska kunna njuta av fikat utan bekymmer, tills vi ses igen.

Vårt mål? Att förenkla din arbetsdag och skapa en problemfri fikamiljö, där allt fungerar som det ska.

Exklusiva erbjudanden Som Pluskund hos Koppen får du dessutom tillgång till våra bästa kampanjer, direkt på plats under servicebesöket. Våra servicetekniker ser till att du inte missar något – enkelt och smidigt.

Allt för att göra fikapausen ännu bättre!

Dina fördelar som Pluskund:

✔️ Slipp inventering – vi gör det åt dig
✔️ Alltid rätt mängd på plats
✔️ Personlig genomgång av aktuella erbjudanden
✔️ Fokusera din verksamhet – vi tar hand om resten

Bli Pluskund idag och få mer tid för det som verkligen räknas!

Pluskund-Koppen

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Information om cookies.