Välj Ditt avtal

För att göra det lite enklare erbjuder vi 4 olika servicenivåer, allt för att du ska hitta något som passar ert företag och era behov.

Guld - Fullservice

Rekommenderas till 25+ personer.

Silver - Delat ansvar

Rekommenderas till 20+ personer.

Brons - Delat ansvar

Rekommenderas till 10-20 personer.

Järn - Delat ansvar

Rekommenderas till 10-15 personer.

Guldavtal

Koppen sköter allt åt er.

Rekommenderas till arbetsplatser med 25 personer eller fler.

Med vårt fullservice koncept erbjuder Koppen Er det bekvämaste sättet att få tillgång till allt för en fungerande pausmiljö.
Vår personal ombesörjer påfyllning på kaffeautomaterna dagligen eller vid behov, så att det alltid finns kaffe. Vi tar hand om hela skötseln, den dagliga omvårdnaden som avtorkning och påfyllning av tillbehör som socker, te och mjölk. Det där lilla extra som skapar trivsel och välbefinnande på din arbetsplats. Kort och gott Koppen sköter allt.

Silveravtal

En bekväm lösning med ett besök varje månad, där du gör en del av servicen själv.

Rekommenderas till arbetsplatser med 20 personer eller fler.

Det här gör Vi

✔️ Vi besöker Er månadsvis (11ggr/år). I samband det planerade servicebesöket så levererar vi era beställda varor samt genomför hygienisk & förebyggande teknisk service på automaten.

✔️ Era kontaktpersoner får ett mail av oss första arbetsdagen veckan före ert planerade servicebesök samt en påminnelse sista arbetsdagen veckan innan. (Inventering)

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Fylla på kaffeautomaten och genomföra en enklare rengöring av automaten dagligen samt en djupare hygienisk rengöring av automaten veckovis.

✔️ Inventera ert befintliga lager, logga in på vår webbshop och Snabbinventera samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Bronsavtal

En bekväm lösning med ett besök varje kvartal, där du gör en del av servicen själv.

Rekommenderas till arbetsplatser med 10 – 20 personer.

Det här gör Vi

✔️ Vi besöker Er kvartalsvis (4 ggr/år). I samband det planerade servicebesöket så levererar vi era beställda varor samt genomför hygienisk & förebyggande teknisk service på automaten.

✔️ Era kontaktpersoner får ett mail av oss första arbetsdagen veckan före ert planerade servicebesök samt en påminnelse sista arbetsdagen veckan innan. (Inventering)

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Fylla på kaffeautomaten och genomföra en enklare rengöring av automaten dagligen samt en djupare hygienisk rengöring av automaten veckovis.

✔️ Inventera ert befintliga lager, logga in på vår webbshop och Snabbinventera samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Järnavtal

En bekväm lösning med ett besök varje kvartal, där du gör en del av servicen själv.

Rekommenderas till arbetsplatser upp till 10 personer.

Det här gör Vi

✔️ Vi besöker Er kvartalsvis (4 ggr/år). I samband det planerade servicebesöket så levererar vi era beställda varor samt genomför hygienisk & förebyggande teknisk service på automaten.

✔️ Era kontaktpersoner får ett mail av oss första arbetsdagen veckan före ert planerade servicebesök samt en påminnelse sista arbetsdagen veckan innan. (Inventering)

✔️ Om akuta driftproblem uppstår så hjälper vi er.

Det här gör Du

✔️ Fylla på kaffeautomaten och genomföra en enklare rengöring av automaten dagligen samt en djupare hygienisk rengöring av automaten veckovis.

✔️ Inventera ert befintliga lager, logga in på vår webbshop och Snabbinventera samt beställa andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök.

✔️ Om akuta driftproblem uppstår ringer ni oss på 021-30 11 06, så hjälper vi er.

Släpp ansvaret - Bli Pluskund

gula_tummen_up

Serviceavtal med ett plus i kanten

Som Pluskund får du inte bara hjälp med det serviceavtal du redan har idag utan vi börjar med ett kundbesök där vi går igenom ert behov, därefter sköter vi hela er hantering i samband med ert planerade servicebesök.
Vi genomför inventeringen på plats hos dig, räknar ut vad du behöver.
Vårt serviceteam fyller upp ert lager med ingredienser till kaffeautomaten & kringliggande produkter som tex. kakor, servetter till mötet.
Så att ni enkelt kan njuta av er kafferast tills nästa besök.
Vi hjälper och förenklar din vardag för att du ska få en fungerade fikamiljö på jobbet och veta att allt kommer fungera som det ska.

Erbjudanden

Som Koppens Pluskund kommer vi även personligen visa dig våra kampanjer i samband med vårt servicebesök på din arbetsplats.
Med hjälp av våra servicetekniker kan du snabbt och enkelt kan ta del av dessa utan att missa något.

Allt för att främja en god och trevlig fikapaus.

Fördelar

✔️ Slippa inventera
✔️ Alltid påfyllt med rätt mängd
✔️ Personlig genomgång av pågående kampanjer
✔️ Du kan fokusera på ditt jobb

Kontakta Oss

Kontakta oss på Koppen AB.

Har du frågor om våra kaffeautomater eller serviceavtal?
Välkommen att ta kontakt med oss via telefon, e-post eller kontaktformuläret här.

Tel: 021 – 30 11 06
Email: info@koppen.se